Monday, November 26, 2007

Rick's New Job?

I have to clean WHHHAT?
You tell Paris Hilton she has to clean up after her own party!!!!!!!!

21 comments:

  1. haha. u have to scrub the toliets and clean up the vomit!!!
    sorry 4 your luck!!!

    ReplyDelete
  2. Noooooo!! They can't make DJ Rick clean. =O

    ...Why don't you come work at my school??? I bet you'd make an awesomly fun teacher hehe

    Love youuu....and please don't let Radio KOL leaveeeee!

    ReplyDelete
  3. ...no, seriosly, what's your job?
    I guess you'll just be plain ol' Rick Adams now that you're not the DJ for the live show huh?

    ReplyDelete
  4. WHAT HAS THE WORLD COME TO!!!!????

    ReplyDelete
  5. Ha Ha *screams* It is the wet sign that made DJ Rick fell, it is getting revenge again!!!

    ReplyDelete
  6. just because your new job will be cleaning dosnt meen you have to say its paris hilton's to make us think its a good job we know you work for AOL

    ReplyDelete
  7. new job ha lol all youll do is become president of the U S

    ReplyDelete
  8. hey dj rick u rock thats not ur jobe plz stay u rock love dj rimx

    ReplyDelete
  9. woah son....
    thats ya new job?
    woo
    you just work at my school. Cause my teachers are EVIL!

    ReplyDelete
  10. Cleaning jobs are actually a good way to make money. I've had a few with my dad, and most of my friends clean houses and offices for a living. It's not very glamorous, and there's not a lot of job security (which is why I'm now out of a job...) but you get to be your own boss and earn decent pay.

    P.S. Oh, yeah! The wet floor sign has returned. Watch out, Rick!

    ReplyDelete
  11. It was totally sweet to talk to you on talkshoe, rick. I don't think I get watch your show on Tuesday...which is today! my brother is doing his homework on the computer that has sound...and then I have a piano lesson, man I wanted to see what you had for prizes. If it was the Hannah motana thing i'll pass. blech! No offense...

    ReplyDelete
  12. pu wats that smell.....wait its u (alot of fart nosies) srry though =(

    ReplyDelete
  13. This is Dj Dancing Dennis

    DJ Nutcaseee,
    DJ RICK WILL ALWAYS BE DJ RICK ADAMS NOT JUST RICK ADAMS!

    DJ Rick
    WHY DON'T YOU CLEAN AT MY SCHOOL. THERE YOU CAN SEE ME IN MY MASCOT COSTUME. No I'm not in high school, i'm in middle school. Please visit my school sometime if u can.

    DJ Dancing Dennis

    ReplyDelete
  14. Dj Famous Toilet TomNovember 28, 2007 at 5:22 PM

    Oh rick im soooooo glad this is here so i can still talk with the one...the only... British Guy I know






    ~ Dj Famous Toilet Tom

    ReplyDelete
  15. DJ Rick thats YUCK!!! I will miss you so much kol.

    ReplyDelete
  16. Everyone misses you DJ Rick, and Radio KOL, with everyone trying to humor each other and being good friends.

    ReplyDelete
  17. dj ec:...

    Vomit is such a load of....well...yukky stuff! EWW! It's called "Pavement Pizza" where I'm from...

    dj nutcaseee:...

    Oh they will pay - and yes I will come and be your teacher...I will teach you how to drink coffee and talk over records..

    DJ Jez:...

    I will always be a DJ - they will have to pry that out of my cold, dead...microphone!

    Dj Yin Yang:...

    It's come to a crazy place with rather ugly lino tiling...

    DJ Lyssa:...

    Sooooo cruel [SOBS]

    ttt:...

    I think AOL has far better cleaners than me....after all they have to. There's a reason they call him "The Running Man"....I think he has bad digestion...that takes quite a lot of clean up...

    ttt:...

    Yes - I think I'd like that.
    "My fellow americans....today we will put ALL HAMSTERS BEHIND BARS!!!"

    Anonymous:

    Awww thankies!!

    P.S. Can I clean your house?
    I'll do it for $7.50 an hour!!
    WHat? OH ok - you drive a hard bargain.....alright....$5.50 and a cup of tea (but NO VOMIT OK?).

    Dj Cj is the coolest:...

    I will teach "Cool Pants Through The Ages"

    DJ Rainbow:...

    Thanks for the tip!
    What sign?

    OH...arrghghghghghghghg.....[SOUNDS OF FALLING DOWN THE STAIRS]...ARRGHGGHGHGHGHGHG!

    Dj Yin Yang:...

    MUCHO THANKO!!!
    Awww - I won't tell Hannah what you said...

    dj chicken:...

    How dare you!! LOL

    Anonymous:...

    DJ Nutcaseee,
    DJ RICK WILL ALWAYS BE DJ RICK ADAMS NOT JUST RICK ADAMS!

    [AGREED!!!]

    DJ Rick
    WHY DON'T YOU CLEAN AT MY SCHOOL. THERE YOU CAN SEE ME IN MY MASCOT COSTUME. No I'm not in high school, i'm in middle school. Please visit my school sometime if u can.

    [OK - NO OFFENSE BUT I'M NOT SURE I WANT TO SEE YOU IN A PAIR OF TIGHTS DRESSED AS A GIANT LEMON, DJ DANCING DENNIS - BUT I APPRECIATE THE THOUGHT!! LOL]

    Dj Famous Toilet Tom:...

    Awwww - I will introduce you to the Queen of England so you know an English lady too, lol!

    Anonymous:...

    A man's gotta do what a man who needs cash has gotta do...

    DJ Lyssa:...

    Awww - yes guys please all get along singing:

    "GIVE PEAS A CHANCE" - because even peas deserve a chance...

    DJRX

    ReplyDelete
  18. The evil sign that distracted you in an earlier video and you 'fell'.

    ReplyDelete
  19. How I am cruel?? Yes, and I think everyone is going along just fine.

    ReplyDelete
  20. DJ RICK I am in a Laker costume not a lemon costume. A laker is a combination of a alligator and a dragon. My first game is on Monday wish me luck everybody. Please.

    ReplyDelete
  21. DJ Rainbow said...
    Oh yes - I did fall didn't I!?
    Someone get me a lawyer QUICK!!!

    DJ Lyssa said...
    OK - you're not cru-el. I take it back (can I get a refund?).

    DJ Dancing Dennis said...
    OK - good luck pal - but please lay off all the medication as I think this half alligator thing is a bit bonkers...lol

    DJRX

    ReplyDelete